معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: ساعات آغاز به کار و خاتمه تمامی دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی از شانزدهم شهریور ماه ۱۴۰۲ تا پایان روز کاری چهاردهم خرداد ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۵ و روزهای پنجشنبه هفت و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۴ خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۲۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱ 06 September 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: عبدالعلی کریمی گفت: ساعات آغاز به کار و خاتمه تمامی دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی از شانزدهم شهریور ماه ۱۴۰۲ تا پایان روز کاری چهاردهم خرداد ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۵ و روزهای پنجشنبه هفت و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۴ خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با تاکید بر اینکه دورکاری روزهای پنجشنبه کماکان پابرجاست ، اظهارداشت: مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه و بانک ها از ساعت ۷:۳۰ آغاز به کار خواهند کرد.


وی ادامه داد: ساعت آغاز به کار واحدهای نظامی ، انتظامی و امنیتی ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه، واحد‌های صنعتی ساعت هفت، اصناف و بازاریان ساعت ۹و ۳۰ دقیقه و مراکز آموزش عالی، پژوهش و بخش های آموزشی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعم از دانشگاه ها و بیمارستان ها ساعت هشت خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس تصریح کرد: در راستای حمایت از خانواده و کاهش دغدغه والدینی که هر 2 در دستگاه‌های اجرایی شاغل و دارای فرزند در مقاطع پیش دبستانی هستند، دستگاه‌های اجرایی در تعامل با یکدیگر مکلفند با شناور شدن ساعت شروع به کار یکی از والدین موافقت کنند؛ کارکنان زن سرپرست خانوار دارای شرایط بالا نیز مشمول این حکم خواهند بود.

کریمی اظهارداشت: لازم است روسای ادارات استانی به گونه‌ای برنامه‌ریزی و نظارت کنند که ساعات کار شناور هیچ خدشه‌ای در نحوه پاسخگویی و ارائه خدمات ایجاد نکنند.

وی ادامه داد: بیمارستان‌ها، بانک‌ها، مراکز امدادی، درمانی و بهداشتی، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، اورژانس، آتش نشانی و خدمات امداد جاده‌ای و مراکز انتظامی طبق روال قبل ارائه خدمات می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار